خوب نگاه کنند. خوب بو کنند. خوب گوش کنند. خوب لمس کنند . خوب بچشند.
و یاد گرفتند که در بو کردن ، لمس کردن و چشیدن باید خیلی مراقب باشند .
یاد گرفتند که برای اینکه مشاهده های خود را فراموش نکنند باید یادداشت برداری کنند.
در یادداشت برداری موارد زیر را حتما باید ابتدای یادداشت خود بنویسند :
1.تاریخ 2.روز 3.مکان 4.افراد یا اعضای گروه 5.موضوع

در فارسی در درس زیبای کتابخانه ی کلاس ما چیزهای خوبی را یاد گرفتند.
در ریاضی عددنویسی با کارت عدد را یاد گرفتند.

نیک اندیشان نخبگان ...
ما را در سایت نیک اندیشان نخبگان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2